duminică, 26 aprilie 2009

Pentru concursul "Mesajul meu Antidrog"


  Prin asta concurez la concursul "Mesajul Meu Antidrog" ediția 2008-2009, ediția a VI-a, în numele întregii Asociații Etnoculturale "Concordia", sper să vă placă munca mea, ceea ce am vrut să accentuez în cadrul competiției și prin ceea ce vă prezint, vă voi oferi detaliile colaborării dintre Asociația Etnoculturală "Concordia" și Agenția Națională Antidrog. După cum se știe acestea se află în relații foarte bune și nu puține parteneriate dintre cele două organizații s-au bucurat de-un real succes. Mai jos am să vă prezint toate rezultatele colaborării dintre Concordia și Agenția Antidrog. Fac cel mai simplu lucru, arăt doar rezultatele muncii asidue la care au participat zile-ntregi tineri voluntari și cadre Antidrog.

Subliniez faptul că Asociația Etnoculturală "Concordia" va continua lupta împotriva consumului de droguri de orice natură.

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru mesajul tau,Oamenii fac multe greseli,şi de fiecare dată trec peste limita impusă de lege.Aşa că limitele cât mai stricte ţin oamenii în frâu mai bine,potolindu-i ca până la urmă chiar lor insusi le fac rău .
    Nouă,tinerilor ni s-a permis cam multe în ultima vreme,motiv pentru care mulţi au luat-o pe arâtură şi s-au transformat în ce numim "baieti de cartier"iar dacă ne cresc permisiunile nu prea cred că o să ajungem mai bine.
    Îţi dai seama că dacă acum când nu sunt legale drogurile fac aşa,dacă s-ar legaliza unde am ajunge,cati tineri vor muri?cate vieti se vor distruge?greu de spus.....
    Din punct de vedere moral ce zici tu este corect,iti sustin fara dar si poate ideea si iti doresc mult succes,iar tuturor tinerilor le transmit sa se gandeasca la consecinte inainte sa ajunga consumatori de droguri.

    RăspundețiȘtergere