duminică, 27 decembrie 2009

Finished

Felicitări câştigătorilor

  Ţin să-i felicit pe câştigătorii locului I la Concursul "Mesajul meu Antidrog", secţiunea Pagină Web, adică secţiunea pe care am concurat şi eu pentru Concordia.
  Mă simt bine că am participat şi că mi-am reprezentat asociaţia care m-a ajutat să mă dezvolt de-a lungul a câţiva ani. Nu voi şterge blog-ul, acesta va rămâne ca dovadă a frumoasei colaborări dintre noi şi Agenţia Naţională Antidrog, colaboare ce sper că va continua la fel şi în anii urmă "Film de Scurtmetraj" şi i-am felicitat personal, la București în cadrul festivității de premiere pe toţi concurenţii ce şi-au consumat ceva din puţinul lor timp liber pentru a-şi pune în concurenţă talentul şi creativitatea. Le urez succes următorilor combatanți de anul viitor. O zi faină!

Un comentariu: